נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

ניהול מערכות מידע לעסקים קטנים ובינוניים מהווה מטלה לא פשוטה.
החדשנות וההתפחות הטכנולוגית מקשים על עסקים קטנים ובינויים להתמודד עם מגוון הצרכים, הפתרונות והאתגרים בתחום מערכות המידע

ניהול מערכות מידע הלכה למעשה

ניהול מערכות המידע בארגון מקיף את כלל תחומי המחשוב לרבות:
ניהול מערכות מידע, בניית תכנית אב למחשוב, רכש פריטי ומוצרי מחשוב, תחזוקת רשתות, תחזוקת תשתיות מחשבים, כלים לאבטחת מידע, טכניקות לאחסון וגיבוי מידע,  ועוד. 
פתרונות מחשוב לעסק הקטן והבינוני יותאמו לגודל העסק ומטרותיו העסקיות. 

חבילת פתרון המחשובי הכוללת את מגוון הכלים הארגוניים והמחשוביים תותאם למגבלותיו הארגוניות והתקציביות של העסק הקטן והבינוני.

ניהול מערכות המידע המבוצע כהלכה חייב “לתרגם” את יעדי ומטרות העסק לתכנית עבודה אופרטיבית בתחומי המחשוב, התאמת מערכות וכלי מחשוב,אימוץ טכנולוגיות והכל בהתאמה לאילוצי העסק, גודלו ותקציבו.

 

ניהול מערכות מידע לעסק הקטן והבינוני במיקור חוץ

העסק הקטן והבינוני נאלץ בנוסף להתמודדותו עם ליבת עיסוקיו לתחזק מערכות מחשוב ולנהל מערכות מידע כך שתוכלנה לתמוך את צרכיו העכשוויים והעתידיים.

הוצאת שירותי ניהול מערכות המידע למיקור חוץ (שכירת שירותי ספק חיצוני) חייבת לעמוד בתנאים הבאים:
ניהול מערכות מידע במיקור חוץ הוא תחום מקצועי הדורש ידע וניסיון המשלב את התחומים הבאים:

1. יעוץ ארגוני בהיבטים של תהליכי עבודה, ארגון ושיטות, תרבות ארגונית.

2. ניתוח מערכות ויכולת לאפיין צרכים ופתרונות במימדי: אנשים, תהליכים וטכנולוגיה.

3. בניית תכנית עבודה לטווח הבינוני וארוך במונחי תהליכים ושיטות, רכשית מערכות וציוד מחשוב.

4. ניהול פרויקטים מוכווני מטרה, יעדים ומדדי הצלחה הניתנים לכימות ומדידה.

5. תחזוקה ותמיכה טכנית המאפשרת את תפעולו השוטף של העסק במינימום זמני השבתה.

6. ניהול תחום מערכות המידע בתקציב מאוזן העומד בכללי “עלות תועלת”

פתרונות מחשוב לבתי עסק קטנים ובינוניים - הסתייעות בגורמי מקצוע

עסקים קטנים או בינוניים מחוייבים עם קבלת ההחלטה על יציאה לפרויקט מחשוב ומערכות מידע לעשות זאת בתבונה ובחוכמה.
מומלץ לא לוותר על סיוע של גורמים מקצועיים אשר ליבת עיסוקם הוא ליווי עסקים במהלך של החלפת או שדרוג מערכת מידע.
השירות חייב לכלול אל כל שלבי הפרויקט:
> הבנת צורכי העסק, אילוציו ומגבלותיו.
> אפיון דרישות לקוחות המערכת העתידית.
> הפצת בקשות לקבלת הצעות מחיר מספקים פוטנציאליים (RFP).
> ליווי העסק בבחירת הספק והתוכנה המתאימה תוך שקלול איכות ומחיר המערכת הנבחרת.
> ליווי העסק בחתימת החוזה עם הספק.
> ליווי העסק בכל שלבי היישום וההטמעה.

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה והבהרה - ללא כל התחייבות!

מאמרים נוספים