נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

מערך התקשוב הארגוני מהווה נדבך מרכזי וקריטי ביצירת יכולתו של הארגון לעמוד ביעדיו
העסקיים, הפיננסיים, השיווקיים, הארגוניים והתפעוליים

מה כולל מערך התקשוב הארגוני?

מערכות מידע :
תוכנות ארגוניות - ניהול משאבי הארגון (ERP), ניהול קשרי לקוחות (CRM), ניתוח המידע הניהולי (BI), ניהול מסמכים, ניהול הנדסי, יישומי OFFICE ועוד.
תוכנות ייעודיות - ניהול פרויקטים, ניהול משימות, ניהול מעבדות, ניהול נוכחות ודיווחי שעות ועוד.

טלפונייה:
סלולאר - יישומי טלפון משולבי אפליקציות ארגוניות.
מרכזיות חכמות - יישומי טלפון משולבי אפליקציות לניהול התקשורת הארגונית (CTI, IVR)

תשתיות התקשוב הארגוני

מערכות הפעלה:
1. בסיסי נתונים
2. אינטרנט
3. אבטחת מידע

רמות המידע הארגוני:
1. מידע אסטרטגי לרמות ההנהלה והדירקטוריון.
2. מידע ניהול לרמת הנהלה.
3. מידע תפעולי לרמת מנהלי ביניים ועובדים בתפקידי מפתח.

מערך תקשוב פיננסי

הנוסחה המנצחת ליצירת איזון בין ההוצאה לתקציב התקשוב לבין השגת יעדים ומטרות ארגוניות תוך הצטיידות טכנולוגית מיטבית: 1. מיסוד תכנית עבודה ארוכת טווח המתרגמת את הצרכים הנוכחיים והעתידיים להצטיידות ויישום פתרונות תקשוב ארגוניים.
2. שליטה ובקרה בכל שלב אודות מצאי הציוד והאמצעים.
3. בחינה תמידית של הצרכים הנוכחיים והעתידיים מול המצב הקיים.
4. מיסוד מנגנון הבוחן ומנתח את הוצאות התקשוב הארגוני ומייצר חלופות כלכליות בכל זמן נתון.

אנו לרשותכם בכל שאלה והבהרה - ללא כל התחייבות!

מאמרים נוספים